19.07.2010

Jeg har tænkt over noget..

Jeg holder rigtig meget af at blogge, og er virkelig taknemlig over at jer faste læsere gider læse med - tak! :) Men jeg synes ligesom ikke denne blog er meget mig. Jeg har leget lidt med tanken om at ændre indlæggene, gøre bloggen anderledes og gøre den mere "mig"!
Det vil nok blive nogle lidt anderledes indlæg end I har set indtil videre. I nogle indlæg vil der kun være billeder, i andre vil der både være billeder og tekst, nogle tredje en masse tekst osv. Jeg vil prøve at gøre min blog til min, og ikke som alle andre blogs. Jeg vil prøve at være mere ærlig, og det kommer der nok nogle halvlange indlæg ud af.
Jeg håber I er med på nogle forandringer og at I vil tage godt imod dem.

Vil I det? :)


De fleste af de indlæg jeg har lavet vil nok blive slettet. Hvis der er nogle du gerne vil beholde herinde, må du lige lægge en kommentar med indlæggets overskrift :)

Ingen kommentarer: