29.12.2010

Adventsgaver

Mig og tre andre veninder gav hinanden gaver hver søndag i advent, så tænkte at jeg lige ville vise de gaver jeg fik. De var vildt gode alle sammen og også rigtig personlige. 
Uh det var hyggeligt at få gaver hver søndag!
Den 1. advent fik vi alle en chokoladekalender - jeg fik en med feer :)


2. advent
Jeg fik the Holiday og første gang jeg så den, var sammen med de tre andre tøser. 
Vildt sødt tænkt!



3. advent
Jeg fik de her tre neglelakker i mørke farver - super flotte! Den blå i midten hedder Blue Van og dem var jeg inde og se med min veninde der gav mig dem. 
Åh that's cute!



4. advent
Jeg fik det her dejlige dørskilt og ja, man kan jo selv læse hvad der står.. Jeg fik det fordi jeg er igang med at lave mit værelse om og fordi det passer vildt godt til mig. 
Iiih det så flot!


Ingen kommentarer: