09.12.2010

musikvideo-optagning

I skolen er mig og nogle veninder igang med at lave en musikvideo til Last Christmas. 
Vi har filmet den det meste af dagen i dag og det var rigtig sjovt! Vi fik filmet alle mine scener (jeg bliver dumpet, så vil han mødes med mig igen og så kommer han aldrig - buuh stakkels mig :() og vi fik også filmet nogle scener hvor vi alle sammen skulle stå og synge sammen. 
Scenerne med os alle skulle filmes udenfor da det sneede rigtig meget og vi skulle kun have kjoler på. Arh det var koldt!!! På et tidspunkt troede jeg seriøst jeg skulle dø - man kan nemlig dø af kulde. Jeg tror altid jeg har haft det så koldt, ej det var slemt! Men er helt sikker på musikvideoen bliver vildt god! I mine scener skal jeg græde og brænde et billede, så det var totalt drama - vildt fedt! :)






































Ingen kommentarer: