21.12.2010

Seed Juice

Sjovt nok var jeg også ude at købe julegaver i dag (jeg laver ikke andet for tiden, men det er jo egentlig heller ikke så mærkeligt når det snart er jul. ok anyways). Da jeg er på vej igennem H&M ser jeg pludselig min allerbedste veninde og skynder mig hen til hende og prikker hende på skulderen. Yeah hvor var det hyggeligt! Havde selvfølgelig lige købt hendes gave, så den skulle lige så diskret gemmes væk..
Vi tog videre ind på Strøget og hun fandt et par wedges der var vildt fede! Jeg fandt et par høje grå pumps, men de var der selvfølgelig ikke i min str. Jeg vil også ha'  nye sko! 
Da vi blev sultne, gik vi ind på Seed Juice. En café med sunde ting - der lugtede også rimelig sundt.. Min veninde bestilte en smoothie med noget jordbær-hindbær (utrolig lækker) og jeg bestilte en Pesto Club som virkelig smagte dejligt. Uhm, så det var en rigtig dejlig og sund frokost. 




Pesto Club. Måmenåme! (Taget med tlf.)

Ingen kommentarer: