27.01.2011

Shoes By Teddy





Jeg sad lige inde på bubbleroom.dk og kiggede lidt rundt. Jeg gik selvfølgelig ind og kiggede på sko og så fandt jeg de her ^. Jeg har kigget på dem nogle gange før og synes de er lidt nice.. Som I kan se er det wedges med mørkegråt leopardprint og så er der en lille sølv agtig detalje på hælen.
Ej lige nu når jeg sidder og skriver om dem, begynder jeg at kunne lide dem mere og mere! Ej jeg tror jeg bliver nødt til at have dem! 
Men grunden til jeg skriver om dem (det var jeg lige ved at glemme at fortælle) er fordi de blevet sat ned til 349,- fra 499,-!!! Det er jo et kup! Ej hvor gad jeg rigtig godt have dem!

2 kommentarer:

cecylia.com sagde ...

ooh they're gorgeous! I love the silver heel that peeps through!

Come and see my blog hun!

Amalie Amelang sagde ...

I do too. oh I want them so much! ;)
I'll check your blog out.