24.02.2011

hej igen



Så er jeg hjemme fra Prag igen og hold da op en tur det har været! Det var fedt at være afsted, men også rigtig godt at komme hjem igen - ude godt, men hjemme bedst. 
Vi var i byen hver aftenen og også på Europas største diskotek. Det var godt nok rimelig stort! Jeg var helt smadret da jeg kom hjem. Nok fordi jeg kun havde levet af alkohol og macen. Puha der er lang tid til jeg skal have det igen! 
Der var ingen forældre eller lærer med, så man skulle stå for det hele selv. Og selvfølgelig fik jeg brugt alle mine penge. Lige inden jeg skulle købe gaver, ups. 
Jeg håber alle havde en god vinterferie eller måske har det i den her uge? Nogle der også har været i Prag? Det kunne være lidt sjovt :)

Pga Prag og sygdom har jeg ikke fået blogget, men det starter nu!  

Ingen kommentarer: