04.03.2011

AT2

Lige nu sidder jeg med vådt hår og spiser morgenmads-smoothie og hører høj musik. Jeg skal møde sent fordi jeg skal fremlægge AT, så jeg har tid til at sidde og nyde min morgenmad. Elsker de morgener! 

Det er i aften jeg skal til galla med min skole og jeg er begyndt at glæde mig mere og mere. Min veninde og jeg har været ude og prøve at finde gallatøj hele ugen (så hvis du ikke lige ved hvad der er i de forskellige butikker, så bare spørg ;)) men det gik rigtig dårligt. Jeg har fundet et outfit nu, men det er slet ikke galla agtigt. Men rigtig flot! 
Jeg håber jeg lige kan nå at vise det inden vi smutter afsted til fin spisning og lancier. Haha det går helt sikkert galt! Jeg skal være manden fordi jeg har de højeste stiletter på :D

Ha' en dejlig fredag. Nu det næsten weekend! 

Ingen kommentarer: