05.04.2011

regnvejr og vådt hår

Stranden i går da min veninde og jeg var ude og gå aftentur

Jeg sidder og drikker min morgensmoothie og retter min makeup. Da jeg var ude og gå morgentur med min lille vuffi regnede det da vi kom ud, så nu sidder jeg med vådt hår og løbende makeup - great! Så føler man sig da ikke specielt dum over at stået og gjort sig klar i timevis.. Men for at se det positive i det, så var det i det mindste ikke koldt. Så ved man foråret er her eller i hvert fald snart :)
Nu vil jeg tage min kæmpe regnjakke og mine hunters på og begive mig ud i det dejlige aprilvejr. Jeg synes sgu der er lidt langt til Østerbro nu.. 

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Faldt lige over din blog. Den er bare super fin ;-)
Er blevet fast læser. Du er velkommen til, at kigge forbi min blog //louiseschristensen.blogspot.com :o)

Amalie Amelang sagde ...

tak tak :) jeg hopper lige et smut forbi din blog.