16.08.2010

Længe siden

sidst 



Hold da op hvor har jeg travlt med skolen! Jeg begyndte tirsdag den 10. august (næsten en uge siden) og er stadig vildt træt! Vi laver alt muligt; har haft introforløb, navnelege en masse (!), møder de andre klasser, lærer sin egen klasse at kende, været til farvefest og afterparty etc. Jeg oplever hele tiden noget nyt og helt vildt fedt! 
Nu er lektierne dog begyndt at komme lidt.. Og jeg tror der kommer rigtig mange flere! Men hver ting til sin sorg eller tid, eller hvad det nu er man siger. 

Pga. de ting bliver der (som I nok har bemærket) ikke blogget vanvittigt meget de næste dage/uger (gisp!) Men bare rolig - jeg vender stærkt tilbage med en masse nye indlæg. 

Ha' det super :)

Det er forresten mig på billedet. Det er fra min første skoledag, hvor man som det første fik skrevet 1. e på kinden - og det er så den klasse jeg går i, daah.. :)

Ingen kommentarer: