30.06.2010

ENDELIG kom hun hjem

I fredags var jeg ude i lufthavnen for at hente min veninde, der skulle komme hjem fra USA. Hun har været der i 10,5 måned og hold da op hvor har jeg savnet hende!
TV2 var der ude og filme en serie om Københavns Lufthavn, så hele hjemkomsten blev da lige filmet - super sejt! :D Jeg ved ikke om det kommer i tv, men hvis det gør, siger jeg da lige til. 
Her er lidt billeder fra den fantastiske dag;


Alle os der skulle hente. Der var blevet lavet bannere og t-shirts med billeder af min veninde.
Rimelig cool! 


Tadaaa! Her kommer hun så! Det er hende den lyshårede bagerst til venstre. Hihi ser hun ikke bare glad ud? :D


Der blev virkelig tudet igennem fra min side.. Men jeg har jo også savnet hende!


Lækre muffins fra "Velkommen Hjem-festen"



Gaverne til min veninde;
digital billedeviser, perleplade-figur af hende selv som cheerleader, fashion-kleenex, havrefras, manolo blahnik cola light og en dag med kurbad, massage og ansigtsmaske i Øbro-Hallen, samt en café-tur på Under Elmene. 


VELKOMMEN HJEM! :)

Ingen kommentarer: